Bandpromotie 2016 logo

Bandpromotie X-tra 2017 vindt géén doorgang

Na één editie in Royal Irene, de ‘poptempel’ van Blerick, 6 edities in 't Raodhoes en 11 edities in zaal Apollo is er vooralsnog geen voortzetting van Bandpromotie. Stichting B4Music is naarstig op zoek naar een nieuwe formule voor het evenement met de genoemde lange traditie. Voor 2018 hopen wij Bandpromotie onder een nieuwe formule weer te programmeren. Alle bands die zich reeds aangemeld hebben of dat nog gaan doen proberen wij in elk geval van dienst te zijn door na te gaan of ze te bemiddelen zijn naar optredens binnen het netwerk van stichting B4Music.

Hier de promofilm gemaakt tijdens de editie van 2016 in Royal Irene!

A sponsor

bandenenwielen

B sponsor

Jaarsponsors BP

royal ireneadmie
CTV

Media Sponsor

omroep venlo

Schrijf je in voor Bandpromotie 2018!

Met het niet door gaan van de editie van 2017 start de inschrijving van de editie van 2018. Jullie hebben een leuke band, een unieke sound of spelen covers beter dan het origineel? Heb je een act die absoluut de moeite waard is? Meld je dan aan voor Bandpromotie en maak kans om (eindelijk) voor publiek jullie kunsten ten gehore te brengen c.q. te presenteren. Wat bieden wij de deelnemende bands; veel PR in de media omgeving Venlo; dag- en weekbladen, radio en TV. Op deze website en/of facebook worden in het voortraject korte bio's, foto's en ander materiaal van jullie geplaatst dan wel gelinkt. Programmeurs (veel cafe en zaaleigenaren) uit de wijde omgeving komen op uitnodiging hun licht opsteken.

Er is meer...

Één band maakt kans de uitnodiging om als openingsact op het BlïerOck-festival 2018 te krijgen; een jury selecteert de winnende band die daarvoor in aanmerking komt. Na afloop van Bandpromotie 2018 zal een recensie en een foto/video-impressie van jullie optreden op deze website en/of facebook worden geplaatst. Voor de leden van de band/act wordt door de organisatie gezorgd. In beperkte zin wordt een tegemoetkoming in de kosten verstrekt. Kortom, gewoon een leuke avond met en onder collega's en publiek waar natuurlijk het liefst boekingen aan worden overgehouden! Overtuigd?

Schrijf je nu in!

Sluiting van de inschrijving voor de 2018 versie van Bandpromotie: 26 november 2017.